ای خدا






♥♥ امیر تتلو♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

ساجده
ساعت20:29---18 مهر 1392
اوووووووووووووووووووووه یگانه خانوم شما دیگه از حدت گذشتی حرف دهنتو بفهم و پاتو از گلیمت دراز تر نکن چون بد می بینی ببخشید اگه یکم بد رفتار کردم ولی دست خودم نیست اخه سر داداش تتلو خیلی حساسم صداش که فوق العادست چهرشم عالیه اصلا هم کچل نیست شما به این می گی کچل هنوز کچل واقعی رو ندیدی با لاخره اخرین بارت باشه که این حرف رو می زنی شقایق جوابشو چرا ندادی اینجوری می خوای وقتی که من نیستم مواظب داداش تتلو م باشی ها زودی جواب بده

راف
ساعت22:30---10 مهر 1392
سلام شقی... کجایی عزیزم.... ؟ آهنگ قبلیت قشنگ تر بود..
پاسخ:باشه همنو میذارم


هستی
ساعت20:09---7 مهر 1392
هان یه جا خوندم ولی یادم نویاد کجا بود نصف بدنش خالکوبیه مگه نه
پاسخ:نچ فقط دستاش و پاهاش و کمرش وگردنش فکر کنم اره ولی عشق منه


هستی
ساعت20:05---7 مهر 1392
مسیحیه
پاسخ:نه تو تجریش تهرانه اون خال کوبی کرده چون .... هیچی ولش کن طولانیه


هستی
ساعت20:00---7 مهر 1392
امیر تتلو دیگه کیه
پاسخ: عشق من


یگانه
ساعت19:24---7 مهر 1392
هه امیر تتلو با اون موهای کچلش اخه تتلو هم شد ادم فقط صداش خشکله ولی چهر ه ی جالبی نداره وبتم خوبه ولی زیاد جالب نیست اگه نظرمو تایید نکنی الهی سوسک بشی هههههههههههههه
پاسخاووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو خیلی بدیییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 6 مهر 1392ساعت 20:12 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین